Bearanyozva
2012. augusztus 08. írta: c8190

Bearanyozva

Hivatalosan is 1 éve tünetmentes vagyok, hiszen most voltam a 4. kontrollomon. És mivel 3 havonta járok, az barátok közt is 12 hónap, vagyis 1 év. Tovább vezetve: Túlvagyok a kritikus visszaesős időszak felén, mivel állítólag az első 2 évben újul ki leggyakrabban a limfóma (azt most nem tudom, hogy az összes daganatos betegség esetében is így van-e). Ha ezt a 2 évet „megúszom”, akkor már csak 3-at kell kibírnom a teljes gyógyulásig.

Úgy hallottam, hogy 3 évig 3 havonta kontroll. Ezért ez elég sűrű, de valahol mégis nagyon jó. 3 hónapra tervezek. Jó persze, hosszabb távra is, de azért úgy vagyok vele, hogy minden ilyen időszak ajándék. Hiszen elméletileg bármelyik vizsgálat során találhatnak valamit. Nyilván nem fognak, de azért így legalább jobban igyekszik az ember egészséges maradni ;)

Szóval, nem bánom a vizsgálatokat. De azért még mindig ahogy megérzem az utcán a kemó-tisztítószer szagot, a hányinger kerülget. A másik sarkalatos pont a vérvétel továbbra is. Nem bírom ki bőgés nélkül. Egyszerűen meglátom a tűket, és megindul a könnyem. Pedig nem fáj, ahogy csinálják, és tudom, hogy ez vérvétel. De mégis úgy vagyok vele, hogy az én testembe már tűt nem szeretnék. A kemókra emlékeztetnek ezek a vérvételek.

És még egy rossz élmény. Többször mentem Wc-re oda, ahova kemó után mentem egyből. Nos, számomra ez a világ legundorítóbb mellékhelyisége. Ezért kitaláltam, hogy egy levegővétellel intézem a dolgom. Hát, sajna, egyszer kellett vennem, de talán a következő kontrollon már nem lesz ezzel gond.

Viszont arra jutottam, hogy ha már ez egy nehéz nap nekem több szempontból is, megérdemlek némi kényeztetést is :) Úgyhogy vettem magamnak egy ruhát és egy karkötőt :) A kontrollok mindig évszak váltás előtt egy hónapra esnek, úgyhogy leszázalékolt cuccokkal fogom magam meglepni.

A vizsgálatot követően a cuki orvosom ennyit mondott:

„Ágnes! Magával minden tökéletesen rendben van!”

Azóta sem lehet a vigyort levakarni az arcomról :) (most sem)

Olyasmi érzés lehet, mint amikor valaki megkapja álmai állását, összeházasodik élete legnagyobb szerelmével, elutazik a régóta vágyott országba stb. Azt hiszem, nekem az egészségem jelenti a legeslegtöbbet.

 

Ezek után Gyurta Dani szó szerint bearanyozta a napom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr244691456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása