Szülinap
2012. július 12. írta: c8190

Szülinap

 

 

Ma töltöttem be az első évem :) Most is mosolygom, ahogy leírtam. Az egy évvel ezelőtti nap volt életem legeslegcsodásabb napja, bár a mai sem volt utolsó. Több tervem is volt, hogy hogyan töltsem ezt a napot. Mindenképp méltón szerettem volna ünnepelni újjászületésem. Végül úgy döntöttem, hogy egyedül leszek magammal, és élvezem a napom. Végtére is elég jól sikerült, leszámítva azt, hogy a magánéleti vonal nem igazán van rendben. Szerencsére a telefonom is lemerült, így tudtam igazán magammal foglalkozni.

 

Az első állomásom a Bodies2 kiállítás volt. Nagyon régóta vágytam már, hogy megnézzem. Eddig mindig úgy volt, hogy majd valakivel elmegyek, de ma reggel úgy döntöttem, nem alkalmazkodom senkihez, csak magamhoz. És reggel valami isteni sugallattól vezérelve nekivágtam. Nagyon élveztem, fantasztikus volt.

 

Itt kitérnék, hogy láttam rákos májat, rákos tüdőt.

 

Életemben most voltam először egyedül kiállításon. Nem vagyok semmi… ;)

 

A következő cél egy vega étterem volt, ahol nagyon finomat ettem. Az ebéd petrezselyem leves volt currys-krumplis-babos-brokkolis rizzsel és egy kis csicseriborsó bundában sült spenót. Isteni finom volt. Közben azon gondolkodtam, hogy mi legyen a következő uticél. Háromra szűkítettem. Az első a Budai Vár, a második a Margit-sziget, a harmadik pedig Gül baba türbéje alatti park volt.

 

A legutóbbit választottam, hiszen valamiért imádom ezt a helyet és van is egy kedvenc fám, ahova ma ismét leheveredtem. Ugyan esőkabátot tettem a földre pokróc helyett, de nagyon élveztem ahogy a fa árnyékában pihenek és kicsit beszűrődik a nap, a szél pedig fújdogál. Valami fantasztikus élmény volt. Olyannyira, hogy szerintem fél órát aludtam is.

 IMG_4597.JPG

Aztán hogy megfelelően zárjam a napot, elmentem egy jógaórára, ahol most mindennek sokkal több jelentése volt számomra. Ennyire szerintem nem figyeltem még a lélegzetemre. Egyrészt láttam ma rengeteg tüdőt, másrészt pedig nemrég olvastam ezt az idézetet, és valahogy meg is fogott:

 

" Ha valaki a lélegzet odaadó figyelése nélkül gyakorol jógát, akárha növényt próbálna termeszteni víz nélkül" (Julie Rappaport)

 

Meg az nem titok, hogy a jógának köszönhetően tartok ott az egészségi állapotban, ahol most vagyok. A szellemi/lelki dolgokról nem is beszélve. Szóval, mindenképp így akartam zárni a napot. Tisztelegve az előtt, ami átsegített és tartotta bennem a lelket mindenkor, és adott erőt.

 

Itthon pedig kaptam egy-egy szál rózsát a családtagjaimtól. (Anya annyit súgott a fülembe, hogy próbáljak meg nem ennyire zárkózott lenni. Válaszom erre, azon vagyok minden egyes nap)

 

Azt hiszem, elég jóra kerekítettem a TÜNETMENTESSÉG-em első évfordulóját.

 

Találkoztam vele, aki azért elég sok mindent tanít a létezésével:

 

IMG_4608.JPG


A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr274650950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása