Tünemény
2012. március 23. írta: c8190

Tünemény

Hogy legyen valami cukiság is a blogban, arra jutottam, hogy bemutatok egy számomra nagyon kedves szereplőt az életemben. Mindig mellettem volt, amikor feküdtem a kemótól/sugártól ittasan. Velem volt, amikor fürödtem, amikor Wc-n voltam, amikor a kertben voltam, amikor ettem. Szóval MINDIG!

 

Ez továbbra sincs máshogy :) Arról jutott eszembe, hogy írok róla, mert az előbb figyeltem az útvonalat, amin közlekedik. Az útvonal 100%-ban megegyezett az enyémmel :) Bár most épp kint napfürdözik, én meg nem bírom ki, hogy ne magasztaljam agyon ezt az imádni való teremtményt.

 

Ő és a kis társai mind a feltétel nélkül szeretet képviselői. És rengeteget tanultam és tanulok tőle most is. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez egy könnyű dolog. De neki mégis olyan zsigerből jön. Reménykedem, hogy legalább pár dolgot elleshetek tőle.

 

Délutáni pihenés a Kis Tüneménnyel :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr994334916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása