Kontrollpara II.
2012. március 20. írta: c8190

Kontrollpara II.

Pár napja azt álmodtam, hogy kemóznak megint. De valami nagyon fura módon, a sarkamra volt kötve valami gyűjtőedény, ami nagyon húzott. És az elengedhetetlen infúziót is tolták belém. Borzasztó volt… Bár az enyhített az élményen, hogy az ápolónő azt mondta nekem, hogy ez az utolsó adagom. Erre azért megnyugodtam. Az álmom azzal folytatódott, hogy terhes vagyok :) Nem értem ezt a váltást :)

 

Anya múltkor kérdezte, hogy mikor kell mennem PET/CT-re. Akkoriban mintha elfelejtettem volna, teljesen mellbevágott a kérdés. Akkor jutott először eszembe, hogy hamarosan megint kontroll vizsgálat, és ismét nagyon izgulok és ideges is vagyok. Szerintem ezért álmodhattam ezt.

 

Ami még fontos, hogy be szokott durranni a jobb arcom, jelenleg is féloldalas vagyok. Nem is tudom, hova tenni… Jó lenne tudni, hogy mitől lehet. Eddig azt figyeltem meg, hogy időjárás változáskor alakulok át pufibb fejűvé. Ilyen gyulladásos érzés, de mégsem. Szóval, fura, na.,. Úgy gondolom, hogy a sugár „jó” kis mellékhatásával állok szembe. Persze, nem vagyok orvos, de ezek a tünetek azóta vannak. Majd kontrollon megkérdezem.

 

Érdekes, hogy tudat alatt is mennyire bennem van még ez az egész. Ma kb. 3szor éreztem pontosan, amikor beadták a kemó előtt a szurit a fenekembe. Pontosan ugyanott belenyilallt valami. Pár napja érzem a hányingert is, amit a kemót követő 4-5. napon éreztem. Nagyon félhetek akkor ettől a kontrolltól, pedig úgy éreztem, hogy már elég nyugodtan és higgadtan állok a vizsgálathoz, de most belátom, hogy nem. Különben nem produkálnék ilyet…

 

Ja, és ma telefonáltak a Kékgolyóból is. Ugyanolyan gyomorgörcsöm lett, mint nem is olyan régen.

 

Azt hiszem, ez nem egy könnyen emészthető élmény. Én sem vagyok kivétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr164329407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása