Lótuszüléske
2012. március 13. írta: c8190

Lótuszüléske

Ma – kiskorom óta először – sikerült a lótuszülés egy csökkentett módos változatát kiviteleznem :) :) :) Én annyira boldog vagyok :)

 

Először megint úgy voltam, hogy nem fog menni… Aztán kipróbáltam – ellentmondva ismét a régi énemnek – és kéz segítséggel sikerült. Annyira, de annyira büszke vagyok magamra :)

 

Ismét rájöttem, mennyit fejlődtem testileg és lelkileg. Néha magamra sem ismerek.

 

Tanulom a saját magamért való kiállást, a kommunikációt, az érzelmek kimutatását, a konfliktuskezelést, a türelmet, és azt, hogy végre megismerjem és elfogadjam magam. Elég jól haladok, és az is új tőlem, hogy megdicsérem magam. Eddig ha valamit elértem, mindig azon agyaltam, hogy lehetett volna jobban, mindig elégedetlen voltam a teljesítményemmel. A fejlődésben persze rengeteget segít a jóga.

 

Oh, ha láttátok volna azt a kezdetleges lótuszt… Szerintem gyönyörű volt :)

 

A jóga vonalon maradva cseppet: Olvasok egy könyvet, „A jóga útjai”-t és azért írok róla, mert úgy gondolom, hogy ez nem csak jógázók számára tartalmaz hasznos információkat.

 

Aki keresi a helyét, érdemes elolvasnia.

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr394315360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása