1 év alatt
2011. december 28. írta: c8190

1 év alatt

Ma esett le, hogy kb. egy éve vettem észre a nyirokcsomódaganatot az állam alatt. 1 év alatt túl vagyok mindenen, csupa nagy betűvel MINDENEN!!!!  Nem is szeretnék kiemelni semmit, mert minden egyes momentum fontos.

 

Tegnap megnyugodtam, hogy komplett remisszióm van, de tudom, hogy az ördög nem alszik, és tanultam a velem történtekből. Ahogy ezt a betegséget is magamnak „köszönhetem”, és ha egyszer meg tudtam magam betegíteni, akkor biztos vagyok benne, hogy képes lennék rá még egyszer. Nem szeretnék beteg lenni, ezért azon fogok munkálkodni, hogy harmóniába kerüljek önmagammal és a külvilággal és megtaláljam azt az utat, ami az enyém. Ugyanis úgy gondolom, hogy azok betegedhetnek meg, akik nem a saját életüket élik. Én nem az enyémet éltem. Most kezdtem el. Rengeteg tanulnivalóm van még, de hát van egy csomó időm… Most leszek 29 éves, legalább 50 évem van még a tanulásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr393502805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atika1978 2012.03.27. 15:39:20

Hodgkin volt, és nem monták meg, hogy lesz-e még de már viszket a szemöldököm megint. Ha van kedved írj nekem ide, vagy az én blogomra kösz: Ati
egykisrakocska.blog.hu20120327mai_nap_90579

drdcs 2012.07.06. 16:58:45

Én Non Hodgkinos voltam, a héten remisszióba tettek. Olyan betegtársakat keresek akik hasonló helyzetben voltak és választ tudnak adni kinek mennyi ideig tartott a türelmi állapot.

c8190 2012.07.06. 17:02:51

@drdcs: Szia!

Jövő héten lesz egy éve, hogy remisszióban vagyok. De bízom benne, hogy ez lesz még jóval több is :)

vörösbor(de)minőségi 2012.07.22. 09:42:58

@drdcs: üdv a fedélzeten-én most tudtam meg,hogy ezt a szép betegséget kaptam ajándékba az égiektől:))ha nem tolakodás és van rálátásod akkor abban tudnál-e segiteni...merre olvassak/kikkel vegyem fel a kapcsolatot/mert nagyon nem mindegy.

c8190 2012.07.23. 11:33:07

Szia Vörösbor!

Azért jó, hogy a fedélzetet hoztad példának, mert nekem ez az jelenti, hogy tudod, hogy nem vagy egyedül ebben a helyzetben.

Nekem a Tűzmadár Alapítvány segített rengeteget, illetve a betegtársaimmal való levelezés. Ezen a fórumon minden kérdésedre választ kaphatsz.
forum.hazipatika.com/topic/552-hodking-kor-2005/

Amennyiben szeretnéd, hogy részletesen írjak neked, hogy nekem mik voltak azok a módszerek, amik segítettek, akkor írj bátran e-mail-ben a c8190hl@gmail.com címre, és nagyon szívesen segítek mindenben.

Minden esetre fel a fejjel és kitartást kívánok!

Ágó
süti beállítások módosítása