Semmi különös
2012. április 25. írta: c8190

Semmi különös

Ma – hosszabb kihagyás után – ismét látogatást tettem a pszichológusomnál. Minden alkalommal rájövök, hogy ez a terápia segítségemre van. Feltette kb. 2 hónap után a kérdést, hogy mi történt velem mióta nem találkoztunk. Az első reakcióm (ez már szokás egyébként) az volt, hogy „semmi különös”. És az a durva, hogy én nagyon sokszor így érzem. Tehát, hogy nem teszek meg mindent magamért és a teljes gyógyulásomért. Pedig hát, ez nagyon nem így van. Rengeteget teszek, csak néha túlpörgöm, és azt hiszem, hogy sokkal többet is lehetett volna.

 

Szóval, míg másokat le lehet szerelni a „semmi különös” dumával, pszichológusom nem hagyta ennyiben.

 

A boncolgatás arra volt jó, hogy megint rájöjjek arra, hogy még mindig hajtom magam, és nem vagyok eléggé magammal megelégedve, hiszen úgy éreztem, hogy semmi extra nem történik velem. Pedig DE! És amikor elkezdtem részletezni, akkor döbbentem rá, hogy tényleg elég sok minden változik folyamatosan körülöttem. Vagyis alakítom én az életem és a körülményeim.

 

Pár dologról azért nem írok, mert még függőben van. De ami már biztos és fontos, hogy van végre egy normális orvosom, nem megyek vissza dolgozni a munkahelyemre, beiratkoztam egy tanfolyamra.

 

Ja, és nagyon fontos! Elhatároztam, hogy minden egyes félelmemmel szembenézek, ezért megint találtam egyet, amit le kell győznöm. Ez pedig az úszás :) :) Imádom a vizet, de egy komolyabb fülműtétet követően nem mehetett víz a fülembe, ezért még mindig reszketek, ha a fülem környékére vízcsepp kerül. Szóval, 29 évesen belevágok, és megtanulok úszni.

 

Azért ez az úszás dolog számomra még azt is jelképezni, hogy meg kell bíznom valami más erőben saját magamon kívül. Valamiért félelmetes még kicsit az, hogy nem a saját lábamon állok, és csak részben irányítom én a történéseket. Erről nagyon le kell szoknom, mert nem jó. Ez még a régmúlt maradványa, a bizalmatlanság.

 

Egy a lényeg! Folyamatosan azon dolgozom, hogy végre tényleg önmagam lehessek, és az összes olyan dolog, ami eddig hátráltatott, elengedjem. És csak olyan dolgokkal foglalkozzak, ami a fejlődésem szolgálja. És ha ezt be tudom tartani, biztos vagyok benne, hogy a betegségek hatalmas ívben elkerülnek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://c8190.blog.hu/api/trackback/id/tr44473746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása